Klippt gräset...

Nu har jag precis varit ute och klippt gräset. Skrev ju att jag gjorde det igår men eftersom Philip var ute och badade i sin lilla pool så kunde jag inte klippa gräset där så nu har jag klippt klart i alla fall. Sopade även av plattorna lite. Egentligen behöver jag rensa lite ogräs som växer mellan plattorna både på baksidan och framsidan och även rensa i rabatten men mina trädgårdshandskar har tydligen legat ute och jag är rädd att det har krypit in nån spindel i dom. Och jag vågar inte rensa utan dom ifall jag skulle få nått djur på mig.....

Japp så mesig är jag, men jag HATAR verkligen insekter och då speciellt spindlar....Huuuuu

Jag tror vi blir hemma idag föresten. Drar så mycket bensin om vi ska åka ut varje dag och Philip tyckte verkligen att det var superskoj att bada i sin lilla pool igår. Han hade nog kunnat vara där i hur länge som helst. Så det blir att fylla upp den med nytt frächt vatten och sen får han bada där. Ska nog försöka sola lite också. Jag och Joakim får väll turas om mellan att sola och busa med pluppen.

Kommentarer
Postat av: fia

jag kan komma och hjälpa dig med plattorna =) jag har supertråkigt!

2009-06-26 @ 11:38:06
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!