Fullt upp idag.

Ja idag har vi allt haft ganska mycket att göra. Först var vi på Alvins ettårs kalas. Han fick en gräsklippare av Philip. Tror den blev ganska omtyckt. Det bjöds på od fruktsallad. Philip åt jordgubbar för första gången, det gillade han. Vi satt på deras baksida och alla småttingar lekte för fullt i gräset.

Jag tog en hel del bilder från kalaset men dom laddar jag in imorgon. Är alldeles för trött nu. Orkar inte hämta kameran och koppla in den i datorn...haha

Efter kalaset var vi hemma en liten sväng och skulle få i Philip lite riktig mat. Men tydligen blir man väldigt trött av att vara på kalas för han somnade i stolen..... Det har han inte gjort sen han var riktigt liten. Jätte sött var det i alla fall och jag tog kort (som ni får se imorgon).

Sen åkte vi iväg till Joakims farmor och farfar (hans farmor fyllde år). Där bjöds det på kakor och jordgubbstårta. Jag åt alldeles för många kakor. Jag måste verkligen börja hålla mig borta från sånt!

När vi kom hem sedan så slängde jag snabbt på mig träningskläderna och så åkte jag och Sofia till gymmet. Vi var jätte duktiga. Det blev 20min crosstrainer, 20min snabb gång på bandet, 1000m rodd, 10min crosstrainer igen och så avslutade vi med 8 min i en maskin som påminde lite om en crosstrainer men det var mer benlyft. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Skönt var det i alla fall. Nästa träning blir på torsdag. Imorgon ska Joakim spela fotboll igen.

Sen nu när jag kom hem så rotade jag igenom våran allt mer tomma frys och hittade några gammla frysta grynkorvar. Sen hittade jag fullkornsmakaroner. Så våran middag idag blev alltså kokta grynkorvar med fullkornsmakaroner och till det ketchup....."mmmm"

Åh vad jag vill ha ett jobb! Är trött att leva så fattigt som vi gör. Jag vill kunna äta vad jag vill!




Imorgon har vi föresten bestämmt att vi ska åka till nordkroken och bada. Ninja/Leona och Sofia/Alvin ska också med. Så får vi se om det är tillräckligt varmt i vattnet för att våra små ska vilja bada. Jag tänker bada i alla fall, det kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag kan varmt rekommendera gardis, det var jättevarmt längst in i vattnet för de små igår!=)

2009-06-24 @ 08:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort
Postat av: fia

tack för ni kom! gräsklipparn var populär! ni hade en riktigt fullspäckad dag! skönt det var o komma iväg och träna!

2009-06-24 @ 09:02:03
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad duktiga ni är på gymmet =)

2009-06-24 @ 11:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!