En seg morgon...

Skulle varit och tränat med Sofia imorse egentligen. Men vaknade med världens huvudvärk. Typ migränhuvudvärk. Så det var bara att ta en tablett, dricka lite mjölk och sen krypa tillbaks till sängen och hoppas på att kunna sova bort det. Och när jag vaknade för en stund sen så var det mycket bättre. Så himla skönt. Vill inte ha hela dagen förstörd av huvudvärk.

Vi funderar på att åka till nordkroken idag. Eller kanske ursand.....Det får vi se. Är ju superfint väder idag också. Även om det fortfarande blåser en del. Det är lite synd. Nån mer som är sugen på att bada?

Nu ska jag äta min frukost, bättre sent än aldrig tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!