Ännu en dag på stranden...

Vi åkte till Nordkroken ändå. Sofia och Alvin mötte upp oss där också, jätte kul. Så våra små har badat och både jag och Joakim doppade oss också. Lite kallare i vattnet idag tyckte jag och det blåste ju en del så det var lite vågor. Sen fick barnen fika på lite vattenmelon och kex. Joakim åt väll en del kex han med haha.

Efteråt åkte vi och handlade lite mat. Och tro det eller ej men det blev bara nyttig mat. Jag ska äta nyttigt nu. Ska köra en diet som kalas "platt mage dieten". Inte för att jag tror jag kommer få platt mage men det är en diet som är utformad speciellt för magfettet.

Har stått och förberett vattnet som jag ska dricka varje dag nu. 2 liter "vitalt vatten" om dagen ska jag dricka. Och vad ska man då ha i vattnet......Jo!

Till 2 liter vatten:

1 gurka, skalad och skiven i tunna skivor.
1 citron skuren i tunna skivor.
1tsk färskriven ingefära.
12 myntablad.


Det ska tydligen bli som en detox för kroppen eller nått.....

Kvällen mat blir kyckling med squash stekt i olivolja och till det brunt ris.



Här får ni bilder från igår och idag:

Alvin och Philip från igår när dom badade här ute.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!