AJ!

Vi har ju varit hos mamma idag. Philip har suttit och lekt i den lilla pollen mamma köpte och vi har suttit ute i solen. Men bara det att det blev lite för mycket sol. Jag har bränt mig ganska bra kan jag lova....Förutom på några ställen där Philip kladdat av sitt solskydd på mig. Så jag är röd med vita fläckar. Jätte snyggt kan jag lova.....eller inte. Har sprejat på mig massor med after sun nu så får hoppas att det hjälper lite. Vill inte börja flå! Men det kommer jag väll säkerligen att göra. Måste bli bättre på att använda solskydd!

Nu håller Joakim på att lägga Philip och jag ska strax börja med maten. Blir samma som igår, kycklingfile med squash och brunt ris. Men jag tyckte det var gott. Får se vad Joakim tycker om det idag.....han är lite mer kräsen än vad jag är.

Bilder lägger jag nog in lite senare skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!