Klippning....

Tror nog att jag ska ringa och höra med en frisör. Jag är väldigt petig med att det verkligen ska bli bra i huvudet på honom. Om jag tar trimmern känns det som det kommer bli så stubbigt.... Han har ganska tjockt hår.

Igår var vi ju föresten hos mamma. Först fikade vi ute i det fina vädret. Philip fick svartvinbär av sin mormor från hennes vinbärsbuskar och det tyckte han var jättegott. Han smockade hela munnen full.

Sen så åt vi god middag, kyckling med potatis och supergod sås. Och kokt blomkål till det vilket jag älskar. Philip åt samma mat som vi sedan och han tyckte också det var jättegott.

Sen kollade vi även i gamla album på bebisbilder på mig bl.a. innan vi drog oss hemmåt igen.

Idag ska vi ha ett litet mini barnkalas för Philip. Blir bara Sofia och Alvin som kommer över. Men det får räcka i år när Philip ändå är så liten. Vi har inte råd med så mycket mer just nu.

Först var det tänkt att Sofia skulle vara här vid ett men jag fick ändra till klockan 4 istället. Vaknade med världens huvudvärk (som vanligt) och orkade inte ställa mig och städa och så just nu. Vill kurera huvudet lite först innan dom kommer.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är helt klart värt att åka till en frisör! Kan varmt rekommendera mattias på Stiwa. Han är lugn med barnen och noggrann. Vi har varit hos han många gånger.

2009-07-29 @ 16:36:00
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!