Dags för duschen...

Ja planerna för idag är ju att vi ska iväg till Joakims föräldrar.

Om en timme ska väll Philip ha lite mellanmål och sen får vi se om vi åker direkt efter det eller om han får sova sin eftermiddagslur hemma först. Beror väll lite på hur trött han är.

Ska komma ihåg att ha med kameran idag också och ta lite kort. Har blivit dåligt med det dom senaste dagarna. Fy på oss vi måste bättra oss!

Så nu är det i alla fall strax att hoppa in i duschen så man blir lite frächare kanske.

Annat jag roat mig med idag föresten är att jag rensat i Philips garderob. Lagt undan massor med kläder som är för små. Känns alltid så tråkigt när man måste lägga undan plagg som man tycker är jättefina för att han växt ur dom. Nu tycker jag allt han kan få lugna ner sig lite med växandet så han kan ha kläderna lite längre.

Och på tal om växande! Jag trodde att nästa bvc besök var den 7/8 men jag hade sett fel det skulle vara den 8/7 istället..... Så den tiden har vi ju missat. Och det skulle ju vara läkarbesök också. Känner mig så klantig. Så nu blir det att ringa på måndag och få en ny tid. Och tiderna med läkare är ju inte direkt många nu på sommaren. *suckar*

Kommentarer
Postat av: Marie

Jodå det finns i förstaboken. Dom har tryckt om den o gjort en utökad version om Edwards första möte med Bella, ur hans synvinkel =) Så den har jag! :)

2009-07-11 @ 13:16:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: lina

Äsch då, det var inte farligt :p Jag var knappt berusad och det var flera nyktra personer med. Och även om det är strömt så rinner man ju inte iväg någonstans. Pölen är ju bara några meter stor! Jag måste ha skrapat i knät på vägen upp bara.

2009-07-11 @ 14:06:21
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!