Anställningsintervju....

Ja idag var vi ju på anställningsintervju på GG i uddevalla.

En sammanfattning av det kan man göra med två ord, seeegt och tråkigt! Det var ett 30tal personer där och alla skulle in på enskilda samtal. Och jag och Joakim blev sist in. Så vi fick vänta i nästan 4 timmar. Mindre kul kan man väll säga.....

GG såg väll ut ungefär som det gjorde förr i tiden när jag faktiskt var där emellanåt. Var väll 3 år sen eller nått jag var där sist.

Och själva intervjun, vad ska man säga om den.... Ja det dom mest ville ha reda på var om man kunde få hjälp från arbetsförmedlingen med sånt där nystartsjobb bidrag. Det var deras största prio. Jaja jag tror väll inte så mycket på att man får jobbet men nu har man vart där och försökt i alla fall. Resten ligger inte i våra händer.



När vi väl kom hem igen så skulle vi egentligen städat inför Philips kalas på torsdag. Men jag hade sån hemsk huvudvärk. Hade haft det hela tiden när vi var på GG också vilket var mindre kul. Så Joakim städade lite och jag gick och la mig. Jag får städa resten imorgon. Och då gör jag det själv. Joakim får roa Philip undertiden. Jag hatar att städa men när jag väl gör det är jag perfektionist och gör det helst helt själv. Då är Joakim bara i vägen om han ska hjälpa till.

Sen har jag varit ensam ikväll också. Joakim var hos en kompis och kollade på AIK matchen. Och AIK vann vilket var roligt för Joakim. Så han kom hem ca halv 10 och nu drog han precis iväg igen. Han och Tomas skulle ut och springa. Hur mycket dom nu kommer springa undrar jag lite grann. Tror inte nån av dom är i bästa kondition direkt. Så jag kan nog sätta lite pengar på att dom mest kommer gå och prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!