Stor röjt.....

Jag har gått igenom Philips kläder nu ikväll och lagt undan en massa som han växt ur och sorterat iordning dom nya kläderna i hans garderob. Även fått in alla hans leksaker och grejer in i hans rum. Han har verkligen mycket grejer våran lille plupp! Får ju knappt plats där inne..... Nu är det i alla fall lite mer organiserat där. Har lätt vart att man bara ställt undan grejer där inne annars nästan som ett förråd, men så ska det inte vara i fortsättningen!

När vi var på överby idag hittade vi i alla fall en ny mössa till honom som han blev super söt i (är han ju alltid i och för sig) och inne på rusta hittade vi faktiskt en matta till hans rum =) Den han har haft innan var nog lite väl tjejig för min smak. Men den här är väldigt pojkig och cool. 

Sen Joakim röjt ur skrubben medans jag grejjat i Philips rum och åkt och slängt massa skräp. Skönt att bli av med skiten =P

Philips rum.

Hatar verkligen tapeterna! Men känns inte som nån ide att göra om när man bara hyr.....(Dom rosa kläderna är inte Philips)

Lite kvarglömda tomtar =O

Philips nya matta =)



Några bilder från igår:

Somnat i sin babysitter....

Det blir rätt kladdigt när man försöker äta själv =P

Såhär kan man också försöka få i sig maten... =)



Det har snöat ute nu ikväll också. Fast den ligger väll säkert inte kvar imorgon. Men om den gör det så ska jag och Philip ut och testa pulkan som han fick i julklapp av morfar, Viktoria och moster Emma =) Så vi håller tummarna stenhårt!!

Annars är inte planerna för imorgon så många. Mamma ska komma hit en sväng på eftermiddagen =) Och jag ska väll fortsätta och städa undan lite här hemma. Känner mig mycket bättre idag. Om bara hostan kunde ge med sig också så hade det vart kanon! Och snuvan kunde kanske släppa också. Hade en body pump tid bokad imorgon men den skippar jag nog. Vill ju inte direkt riskera att bli dåligare igen.

Nu ska jag hämta någonting att dricka för jag är super törstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!