Packa....

Idag ska Philip sova hos sin morfar, Viktoria och moster Emma. Jag och Joakim ska äta på New Place ikväll tillsammans med hans släktingar. Ska strax börja packa hans grejer. Barnvagnen och gåstolen la Joakim ut i bilen förut. Bara mat och smågrejer kvar att packa. Philip ligger och sover just nu. Han var sååå trött så trött. Sovit rätt dåligt inatt. Så han har bara vart uppe och ätit frukost och badat sen slocknade han.

Nä jag ska väll börja packa nu då kanske, innan han vaknar igen. Och sen måste jag duscha och göra mig iordning för ikväll. Och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig ikväll.....Hmmm Får ta och rota lite bland mina kläder. Det värsta är att vi skulle behöva tvätta, jag har nästan inget rent ju! Jaja det löser väll sig.

Sen ska jag äta lite GI frukost nu också. Makrill i tomatsås =P Älskar det....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Speciellt Lidl's makrill är kanongod! tipsa

2009-01-31 @ 18:15:07
URL: http://veves.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag är lite nyfikken på din andra blogg.. kan jag få adress och lösenord om jag ber snällt? =)

2009-02-06 @ 14:03:36
URL: http://veves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!