Läggedags...

Nu är det dags att sova. Hade tänkt gå och lägga mig tidigare egentligen men som ni förstår blev det inte så =) Men nu är jag super trött. Bara att hoppas på att Philip vill sova bra inatt för jag har sovit så dåligt dom senaste nätterna. Har vart så trött så jag har ju till och med sovit middag tillsammans med Philip på dagen.

Blir chockad varenda gång jag går förbi spegeln nu också, jag är ju jättebrun! Ser ut som jag har vart utomlands eller nått ju..... Men bättre det än att vara en sån blekfis som jag har vart. Och nyttigare än att sola solarie eller riktig sol, inga farliga strålar eller så.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!