God morgon.

Jag och min solstråle till son har vart uppe sen halv 9 ungefär. Men jag var faktiskt inte sådär super trött nu på morgonen som jag brukar vara så det är ok. Inte för att jag är jätte pigg heller =P

Igår var det en skön dag med mkt rörelse kan man väll säga. Först en promenad med Sofia och Alvin och sen på kvällen var det träning med Therese. Först en timmes pass och sen stog vi lite på cross-trainern efteråt. Och dom är jobbiga kan jag lova! Har ju ingen kondis alls. Nästa träningspass blir på torsdag i alla fall. Då blir det antagligen s-core och sen gymmet efteråt. Tror Therese skulle med då också =) Känns skönt att ha kommit igång igen nu.

Idag skulle det ju egentligen vart babysim men som jag skrev igår så struntar vi i det. Får se vad vi gör idag istället, men en promenad ut med Philip blir det nog i alla fall. Sen i eftermiddag när Joakim slutat jobbet så ska vi nog åka och handla lite mer mat.

Kom på att jag berättade ju aldrig att igår fick Joakim reda på att han ska få komma på anställningsintervju på torsdag. Bara att hålla tummarna nu =)


Lägger in några bilder från igår.

Philip ligger på golvet i hans rum och leker.

Älsklingen <3

Provsitter stolen han fick av sin mormor i julklapp =)

Sen fick gnagis sitta där igen =P

Kommentarer
Postat av: lina

Vart skall han på intervju då?

2009-01-28 @ 11:59:59
URL: http://linafie.blogg.se/
Postat av: Barbro

Var skulle Joakim på anställningsintervju?

2009-01-28 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!