God morgon...

Fast vi har vart uppe ett litet tag. Philip vaknade första gången strax innan kl 7 men då ville jag inte gå upp =P Så han fick komma över i våran säng och så låg vi där och myste. Efter kanske en timme så somnade han om och sov till 9 tiden. Och då var det bara att gå upp. Fast jag är fruktansvärt trött. Och så är jag sjukt frusen. Känns som vi har superkallt här hemma idag. Så har både myskläder på mig och Joakims morgonrock över det.

Idag var ju planen att vi skulle till Ninja på fika men vi får se hur det blir med det. Joakim var tvungen att åka till Göteborg med jobbet idag så jag har ingen bil. Och han har plånboken så jag har inga busspengar. Så det alternativet som är kvar är ju att gå. Men jag är inte så pepp på att gå dit själv. Så vi får se hur det blir med fikan =(

Philip är på stålande humör i alla fall. Han ligger på mage här brevid och busar med några leksaker. Och emellanåt så tränar han krypning eller vad man ska säga. Rumpan upp i vädret och försöker kravla in med benen under sig. Och då blir han lite irriterad när han inte kommer nån stans =P

Kommentarer
Postat av: Ninja

Du får höra av dig nästa gång så jag vet att du inte kommer.. ;)

2009-01-27 @ 06:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!