Babyglass...

Gjorde lite bebisglass till Philip förut. Sen fick han det till efterrätt när han åt sin lunch. Han tyckte det var jätte gott =D Men det var inte så konstigt för jag smakade och den var faktiskt god. Och superlätt att göra, bara banan och kesella vanilj mixa ihop det och in i frysen. Enklare blir det nästan inte. Synd att jag börjat med GI annars hade jag nog mumsat i mig lite jag med =P

Nu ligger älsklingen och sover sin middag i alla fall. Funderar på om jag också ska passa på och sova lite. Är rätt skönt att sova middag måste jag säga...haha.

Sen ska vi i alla fall gå ut och gå en promenad tillsammans med Sofia och Alvin. Ska bli skönt att komma ut en sväng. Men nu ska jag ut och ta in posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!