2009 nu då....

Får se vad det här året har att bjuda på =) Men det kan ju inte slå 2008 för det var året vi fick Philip! Och det kan inget slå. Fast det här året kommer han att fylla 1 år....känns rätt sjukt att våran lille plupp ska bli så stor.

Nyårsafton igår föresten, den kan jag ju sammanfatta litegrann om. Kanske inte världens mest lyckade kväll... Tomas och Pauline mådde inte riktigt bra och Emma var trött och somnade på soffan. Man själv blev också rätt trött av stämningen. Ingen riktig nyårsstämning rådde i alla fall =( Men vid tolvslaget gick vi ut för att skjuta raketer och dom var inte dåliga!! Tomas och Pauline hade köpt en låda. Och den var nog nästan i klass med fyrverkerierna inne i thn. Väldigt fint var det. Efter vi skjutit gick jag och Joakim hem till oss.

Väl hemma var vi inte uppe så värst länge, vi var trötta och gick och la oss. Sen vaknade vi tjugo i 14 idag =O Inte dåligt länge vi sov. Nu ska vi äta nått litet strax och sen städa lite här hemma. Och sen ska vi åka och hämta våran saknade lille plupp!!! Sjukt att man kan sakna någon sååå mycket. Vi sniffade på hans kudde innan vi la oss igår i alla fall =)

Smickrande bild =/ Och jag ser nästan full ut (nej jag dricker inte whiskey....)


Förrätt...

Vi äter efterrätt...

Hur ser vi ut egentligen???

Jonty skojar till det =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

för att vara en babyblogg tycker jag inte att det handlar så mycket om din baby?

2009-01-01 @ 15:37:49
Postat av: lina

Jag tyckte du såg riktigt cool ut! ^_^

2009-01-01 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!