Uttråkad.....

Är lite rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det..... Kanske blir att jag sätter mig och läser igenom lite MK grejer eller nått. Det är ju i alla fall en kul syssla =)

Har nyss ätit mat. Joakim gjorde fiskpinnar med pommes och remouladsås. Inte så värst nyttigt men gott. Ska försöka ta tag i min GI-diet snart igen.......

Philip ligger på ett täcke på golvet och leker med några av sina leksaker. Men han börjar nog faktiskt att se lite trött ut. Lille pojken då.......

Och ute vräker snön ner, har ju snöat precis hela dagen. Jag gillar snö men inte i slutet av februari. Det kan komma i december istället tycker jag. Men vi kanske ger oss ut med pulkan imorgon. Det är ju ändå lite mysigt =) Vill inte ge oss ut nu så länge det snöar då blir Philip nog lite blöt och kall om han ska sitta så oskyddat som man gör i en pulka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!