TATTOO MELTDOWN

Ja vi hade först inte tänkt åka dit men så undrade Tomas och Pauline om vi skulle med så vi bestämde oss för att åka dit en sväng ändå..... Har ju inte direkt råd att köpa nått men det kan ju vara kul att bara komma ut och göra nått. Efteråt ska vi köpa den där lådan jag pratade om igår. Får hoppas jag gillar den i verkligheten också, har ju bara sett den på bild.

När jag gjorde mig iordning idag roade jag mig med att sminka mig the Mary Kay style....hahaha jag har ju en bok med en massa tips. Det ända som var irriterande var att jag saknar lite grejer =P En highlightning penna och mer ögonskuggor. Bronzing puder m.m. Smink kan man aldrig få för mycket av =)

Ögonskuggorna syns ju inte för fem öre på den här bilden....... =/

Vi tar nog med oss kameran så det kommer väll lite bilder sen skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: lina

Ser ut som du har apstora läppar ju! :D Fint!

2009-02-28 @ 13:52:12
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!