Svar på ett par kommentarer....

Pappa: Men om vi ska bila ner så åker vi väll två dagar innen eller nått? Har jag fattat det som. För det var väll den 30:e vi skulle vara där nere...

Tillen: Hahaha tror det kommer att gå bra, Philip är snäll i bilen och nån kan sitte bak med honom och roa honom. Tror det blir värre sen när dom är äldre kanske. Och så blir det ju övernattningar och lunchpauser och sånt.

Lina: Ja du har verkligen haft rätthela tiden när du sagt att Mary Kay är helt underbart. Tror dig nu =P

L: Ska försöka ta ett sånt kort imorgon kanske. Var faktiskt en kul ide att göra så, så ser man skillnaden =)



Nu ska vi strax äta. Joakim har gjort lax med pasta och vitvinsås =) Ska bli mumsigt. Sen bestämde vi även menyn som vi ska laga på lördag när det är alla hjärtans dag. Philip ska vara hos sin farmor och farfar så ska jag och Joakim ha mys hemma.

Förrätt: Fetaost, paprika och vitlök mixat till en kräm. Så ska vi bre den på färska vitlöksbröd direkt från ugnen.
Huvudrätt: Pepparbiff med en pepparrotskräm och till det potatisgratäng och grekisk sallad.
Efterrätt: En kexckokladpaj med vispgrädde.

Dryck till förrätt och huvudrätt blir rödvin och till efterrätten blir det irish coffee.



Ser verkligen fram emot den menyn =) Ska bli så himla gott!! Om jag nu bara kunde bli av med min halsont också så jag kan känna smaken ordentligt. Men vi ska i alla fall ha en riktigt mysig alla hjärtans dag. <3

Kommentarer
Postat av: lina

Åh, så gott det lät! Hoppas ni får jättemysigt! :) Du får ha din fina röda klänning på dig tycker jag! :)

2009-02-12 @ 22:30:41
URL: http://linafie.blogg.se/
Postat av: z

wow vilken mysig kväll ni ska ha=) och god mat verkar de bli också... men kexchokladspaj? har jag aldrig hört talas om...

2009-02-13 @ 08:42:30
Postat av: Pappa igen

Stämmer! Vi åker den 28/5

2009-02-13 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!