Nybörjarkurs...

På förmiddagen idag var jag iväg och träffade Jeanette som hade lite MK nybörjarkurs för mig. Så vi satt och pratade och drack kaffe och tiden bara flög iväg. Hon skulle iväg sen så det blev lite brått =) Men hon gick igenom mycket nyttig info och nu är man mer pepp än någonsin =) Jag fick även testa satin hand pampering set hos henne och det var en riktig aha upplevelse kan jag lova. Visste inte att man kunde få så mjuka händer!!! Hon var snäll i alla fall så jag fick låna med mig ett öppnat set hem så jag kan låta mina hudvårdsklass besökare testa settet. Fick även med mig två oöppnade set som jag köper av henne sen så slipper jag beställa bara en sån liten beställning. För jag vill allt ha ett par sånna set. Kan inte tänka mig att nån som testar detta inte vill köpa det själv!!! Jag ska ju lätt använda det själv från och med nu. Man kan även ha det till fötterna och det är ju också bra då man lätt kan få lite torra fötter med lite förhårdnader på hälen och så kanske =)

Såhär ser setet ut =)



Nog om Mary Kay nu i alla fall.... Nu ska jag nog göra Joakim sällskap framför tv:n så ska vi spela lite rockband =) Tycker nog nästan att trummorna är roligast, men det är väll för att man spelat guitarr förr men inte trummor.

Philip sover middag så då kan man ju passa på att spela litegrann....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag provade rockband jag med, såååååå kul! Trummor rockar :) Kul att man kan spela med varann oxå! avis

2009-02-19 @ 15:18:59
URL: http://veves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!