Nu har lugnet lagt sig....

Ja idag har det verkligen vart full fart här hemma. På förmiddagen så städade vi här hemma jag och Joakim och sen vid ett kom Sofia och Alvin och Veronica och Ian på fika. Så våra små busade med leksaker m.m och vi fikade på kexchoklad pajen som jag gjort. Hade grädde och lite hallon och jordgubbar till, supergod är den verkligen och så lätt att göra =) Det gillar jag...hahaha. Joakim var iväg och gymmade litegrann och när han kom hem igen så spelade han och Vernocia massa rockband =P Blev en lång fika som det brukar bli.... Strax innan 7 åkte dom härifrån =) Tiden bara flyger iväg. Och nu sover Philip också så nur är det väldigt tyst här hemma. Joakim är iväg till torpa med Tomas också. Han behövde skjuts.

Imorgon ska vi till min farmor och hälsa på och så ska jag ju även till min MK coach Jeanette på förmiddagen så det blir fullt upp imorgon också =)

Jag lägger nog in bilderna från dagen sedan, orkar inte nu. Ska bara slänga mig på soffan ett tag......

Kommentarer
Postat av: Veronica

En rolig dag! :) Skitkul att spela oxå! Ser fram emot att testa proverna.. åhh vad jag kommer bli sugen att beställa! Kram

2009-02-25 @ 20:27:59
URL: http://veves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!