Kvällsrengöring....

Joakim är iväg och spelar innebandy och Philip sover så jag har tråkigt. Då har jag istället roat mig med att göra lite hudvård på mig själv.

Steg 1: MK´s 3 in 1 cleanser anpassad för min hudtyp.
Steg 2: Testade för första gången microdermabrasion setet. Det är 2 steg. Och uuuunderbart!
Steg 3: MK´s night solution
Steg 4: MK´s moisturiser

Sen använde jag satin hands pampering set på händerna. Funderar på om jag ska ta fötterna också när jag ändå håller på, funkar ju lika bra där.

Så jag har haft lite skönhetssalong här hemma =P Och min hud är len som silke kan jag lova. Fattar inte varför jag inte testat microdermabrasion set fören idag? För det var underbart. Vilken hy man fick efteråt! Haha jag kan inte sluta ta på mig själv i ansiktet.

Det är ju en av fördelarna nu när man är fristående hudvårdskonsult att man kan använda produkterna själv också =P hehe......



Nog tjatat om Mary Kay nu......

När Joakim kommer hem ska vi äta lax med vitvinsås och pasta till det. Var inte så länge sen vi åt samma rätt men vi älskar lax båda två =) Och så köpte vi på oss en del för det var svinbilligt på MAXI sist vi handlade där.

Therese ringde förut idag också och berättade en lite gullig grej. Tjejen som hade Maya på foder ett tag i våras/försommaren hade lagt ut en annons på en hästsida på internet och efterlyste Maya. Eller hon efterlyste numret till mig =) Hon ville komma och hälsa på Maya men hade tappat bort mitt nr. Tyckte det var sött i alla fall. Hon grät massor när hon var tvungen att lämna tillbaks Majsan... Och det förstår jag för hon är allt ett litet charmtroll lilla Maya. Ska allt försöka komma igång med lite ridning snart igen! Saknar det massor. Men vi får väll se om jag kommer i ridbyxorna....hahaha Är nog inte troligt tyvärr.

Imorgon ska vi till min pappa och gratta honom litegrann. Han fyllde ju år i veckan. Men ser inte en dag äldre ut än 35 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!