Hemma igen...

Nu är vi hemma igen från att ha vart hos pappa. Tog ett bra tag att åka hem därifrån då det snöat som attans! Jag körde väääldigt lugnt då vi har mycket dyrbar last =)

Philip var allt bra trött det sista. Han somnade till ett litet tag hos pappa i Emmas sackosäck och sen när vi kom ut i bilen dröjde det inte lång tid till han somnade där och sov hela vägen hem. Sen var det bara att ta av overallen och lägga honom i sängen. Pyjamas hade vi redan bytt till.

Sen var han så himla söt hos pappa när vi satt och åt. Philip satt med vid bordet i en egen stol (emmas gamla hocus pokus stol) och när pappas och Viktoria hund Chili kom bredvid honom tyckte Philip att han var så rolig att han gapskrattade. Varje gång Chili kom i närheten tyckte han det var jättekul. Det var så sött =)

Men nu är jag trött så det blir inte så mycket mer skrivande och bilder orkar jag tyvärr inte lägga in idag. Imorgon blir det till att förbereda alla grejer inför hudvårdsklassen hos Lina sen på eftermiddagen. Ska bli skoj =) Men det är lite grejer att packa och så. Och några sista grejer jag ska läsa på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!