God middag =P

Själv har jag bara varit vaken i en timme ungefär =P Jag och Joakim delar upp det så att jag tar nätterna och han går upp på morgonen. Passar rätt bra då jag har lättare att gå upp på natten än honom och han har lättare att gå upp på morgonen.

Nu ska jag strax fixa lite lunch till oss. Korv och mos till mig och Joakim och Philip får nått annat. Sen ska Philip sova middag och efter det bär det av till min pappa i Prässebo. Så det är dagens planer.

Har vart lite dålig på att lägga in kort nu men jag ska försöka bättra mig. Ska lägga in ett par kort senare sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!