Ärenden....

Ja nu har vi flängt runt litegrann idag. Först till arbetsförmedlingen där Joakim skrev in sig och sen vidare till ICA kvantum där vi köpte blöjor och lite mat till Philip. Vi har alltid kört med libero men nu köpte vi ett paket pampers. Tänkte testa det som omväxling. Sofia är ju väldigt nöjd med pampers i alla fall. Så fikade vi även på kvantum innan vi åkte vidare. Semlor till mig och Joakim och spagetti och köttfärsås till Philip. Sen åkte vi vidare till saab butiken där vi mötte upp Joakims mamma. Skulle se om det fanns en hårtork där inne som jag ville ha men jag vill ha en med tratt och det fanns ingen sådan. Istället blev det regnkläder till Philip som han kan ha när han blir lite äldre. Och även ett rockband som Joakim fick som tidig födelsedagspresent. Han fyller ju inte fören i slutet av maj annars =)

Så ikväll blir det nog att spela rockband skulle jag tro =P Philip får väll hjälpa till med trummorna. haha....... Måste även ringa Jeanette (min MK coach) igen. Var ju lite yrvaken imorse så jag har helt glömt bort vilken tid vi skulle träffas imorgon. Känns lite klantigt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!