Städning...

Jag har tillbringat eftermiddagen med att städa här hemma. Ska bara dammsuga och skura nu också och sen blir det att få upp tomtarna. Ska även se om jag hinner göra antingen knäck, ischoklad eller pepparkakshus idag. Annars gör jag det imorgon.

Igår var jag och mamma ute och handlade all julmat och även en julgran inhandlades. Självklart en kungsgran. Har man väl haft det en gång kan man aldrig gå tillbaks till en vanlig klen liten gran. Men granen får inte flytta in fören dan före dopparedagen......

Jag har i alla fall fått lite julstämmning igen! Har lyssnat på julmusik hela dagen när jag städat också, det är mysigt. Men nu ska jag allt fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skall bli skoj att se granen, vi har ju inte ens plastgran iår

2009-12-18 @ 13:16:48
Postat av: Madeleine

Oh, fler än jag som städat.. härligt! ^^

2009-12-18 @ 19:07:21
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!