Sjuk.....

Ja, jag har gått och blivit sjuk. Mindre skoj kan jag lova.

Jobbade igår och kände redan då att det var nått på väg. Skulle jobbat idag men det gick bara inte. Mår jättekasst verkligen. Feber, rinnande näsa, tjock i halsen och bara allmänt ont i hela kroppen.

Verkar som Philip kanske också åkt på nått. Han ar både ätit och sovit dåligt dom senaste dagarna och idag hade han lite feber. Stackars liten. Får hålla tummarna för att Joakim klarar sig i alla fall.

Joakim stackarn har tagit Philip på natten nu natten till igår när jag jobbade och natten till idag när jag skulle jobbat. Philip har inte sovit allt för mycket kan man säga. Den här natten somnade han inte fören ca kvart över 12 sen vaknade han igen klockan 2 och var jätte ledsen och sen somnade han inte om fören 4-halv 5 och sen ville han upp klockan 7. Och så har nätterna sett ut nu det sista det tar på krafterna kan jag lova.

Tycker jättesynd om Joakim som har tagit dom två senaste nätterna helt själv......

Men nu sover både Joakim och Philip middag. Något dom verkligen behövde båda två! Jag har legat och vilat mest hela förmiddagen men nu rann näsan för mycket så jag gick upp och stoppade den full med papper. Sitter här och ser ut som en snigel......

Nä nu vaknade Philip.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått jobb? grattis

2009-12-05 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!