Fortfarande kass.....

Ja jag mår fortfarande helt kasst. Och natten till idag blev det inte så värst mycket sömn heller då Philip återigen knappt sov någonting.

Men inatt ska jag och Joakim få vila upp oss lite. Philip är hos mamma och Stefan. Hoppas för deras skull att han vill sova lite inatt i alla fall. Men imorgon ringer vi vårdcentralen. Vill att dom ska kolla så det inte är öroninflammation eller nått som Philip åkt på med tanke på att han knappt vill sova. Och inte ens ha sin kvällsvälling som annars är ett givet kort för hans del.

Åh det är så skönt att få vila upp sig lite och bara få vara sjuk. Har legat i sängen under två täcken och läst och nu funderar jag på att krypa tillbaks igen. Mår inge bra alls egentligen så jag vet inte varför jag sitter här vid datorn.

Sänder en tanke till mamma och Philip plupp i alla fall och hoppas att det går bra. Han hade i alla fall ätit massor av mammas mat till middag förut, min mamma lagar GOD mat!

Kommentarer
Postat av: Lilla Vira

Grattis!



Din blogg har blivit utvald för ett specialerbjudande från www.lillavira.se.



Köp dagens erbjudande med 20% rabatt. Ange rabattkod: utvald



Välkommen!

2009-12-07 @ 12:00:12
URL: http://www.lillavira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!