Vaaarmt!

Ja idag har det verkligen varit varmt. Har svettats som en gris när jag dratt runt här hemma och städat. Men jag har i alla fall fått en del gjort.

Vardagsrummet är klart. Rensade även bland Philips leksaker i leksakslådan i vardagsrummet och städade även ur dataskåpet. Har även dammtorkat som en galning.

Köket är också klart fick även rensat och sorterat i skafferiet vilket var välbehövligt.

Sen har jag även städat inne i Philips rum också men hann inte dammsuga innan han skulle nana sig.

Så imorgon ska jag fortsätta min storstädning här hemma. Ska ta hallen, badrummet och även vårat sovrum. Måste se om det finns någon tvätt tid borta i tvättstugan för vi har ganska mycket tvätt. Skulle även behöva tvätta sängkläder och sånt.

Sen ska jag även försöka "städa" lite på uteplatsen. Klippa gräset, kratta, rensa ogräs och sopa plattorna. Och även rensa ogräs mellan plattorna på framsidan.

Joakim får roa Philip så länge. Det är inte det lättaste att städa med en liten plupp här hemma. Han vill så himla gärna "hjälpa" till. Lille gosongen.......

Nu sover Philip i alla fall och Joakim är iväg och spelar fotbollsmatch idag igen. Jag ska luta mig tillbaks i soffan och bara ta det lite lungt ett tag. För efter allt städande så har jag gött ont i ryggen. Den behöver få sträcka ut sig litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!