Godmorgon....

Philip vaknade vid halv 6 imorse, då var man inte allt för pigg. Är väll fortfarande inte så speciellt pigg....... Känner mig inte helt 100 själv egentligen men man kanske bara är sympatisjuk med Philip.

I alla fall så vaknade han igen vid 9 tiden igår kväll och var så ledsen och varm som ett element. Han fick lite välling och alvedon och så tog jag tempen på honom, 40,3 hade han då stackaren. Han var så varm så man nästan brände sig på honom.....

Och så ledsen, usch det var inge skoj alls att se honom så dålig. Jag ringde även sjukvårdsupplysningen, fråga mig inte varför egentligen. Man får ju inte direkt ut nått vettigt av ett samtal med dom men man kände sig så maktlös bara.

Philip somnade i alla fall om tillslut, bredvid Joakim i våran säng. Så la vi honom i hans säng sedan och då sov han faktiskt tills nu på morgonen när han vaknade igen.

Så fick han lite alvedon igen nu på morgonen men han är faktiskt bättre. Febern låg på 38,7 när jag tog den strax efter han fått alvedonen så den kan ju inte hunnit verka då. Och han känns även lite piggare och leker litegrann nu med Joakim.

Sjukvårdsupplysningen skulle ringa sedan vid 8 tiden och höra hur det gått med honom i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!