Fortsättning följer...

Ja idag ska jag fortsätta storstäda här hemma. Ska bara vänta nu till Philip vaknar från sin förmiddagslur så jag inte väcker honom. Han vaknade kl 9 idag föresten, det är ju klart godkänt. Speciellt eftersom han vaknat vid 6 nu dom senaste dagarna. Själv sov jag till 11 idag. Var helt död, och är fortfarande egentligen. Ska försöka få i mif lite frukost och kanske ett glas vitaminer. Köpte det för någon vecka sedan i hopp om att jag kanske blir lite piggare men har inte fått tummen ur att börja ta dom än.

Men som sagt planerna för dagen är att fortsätta storstäda. Sen tänkte jag nog baka lite bullar ikväll. Vad gött det kommer vara med en kliniskt ren lägenhet och sedan doften av nybakade bullar.....mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!