3 dagars feber?

Börjar undra om det kanske inte är 3 dagrs febern Philip har nu. Han har haft över 39 grader nu hela dagen även efter alvedon och nu på kvällen hade han 40 grader i feber. Lille stackaren....... Han slockanade i min famn strax efter 6 nu ikväll och jag la precis in honom i hans säng. Fick ju inte i honom nån alvedon nu på kvällen för jag hade inte hjärta att väcka honom men eftersom han inte fått i sig sin kvällsvälling så lär han väll vakna ganska snart kanske. Och då får han alvedonen. Hoppas att han kan få sova gott inatt nu.

Själv är man också ganska slut, tar på krafterna att ha en liten sjukling hemma. Har huvudvärk också vilket är bläää. Men nu ska jag ta en tablett och sen luta mig tillbaks i soffan och slappna av. Joakim kommer strax hem också så ska vi äta lite. Han har varit hemma hos Tito och kollat på en fotbollsmatch på tv. Så jag och plupp har varit hemma själva nu på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Pauline, Frejas mamma

Stackarn! Hoppas att det blir bättre! Ger ni flytande alvedon? Pröva isf att ge suppar istället, mycket behändigare!

2009-08-15 @ 21:54:06
URL: http://familjengould.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!