Tidig morgon...

Philip kände för att vakna klockan 10 över 6 imorse. Kul tyckte jag =P Men vi satte oss i soffan under en filt och kollade på barnkanalen tills det var dags för frukost vid 8. Sen var det tandborstning och på med kläder och nu leker Philip på golvet här bredvid medans jag sitter här vid datorn.

Men jag kan inte direkt säga att jag vaknat till än.... Är verkligen ingen morgon människa. Men om ett tag är det dags för Philips förmiddagslur och då ska jag nog också passa på att blunda litegrann =P

Fint väder ser det ut att bli idag i alla fall. Det är skönt. Kanske skulle hitta på nått med Sofia och Alvin idag, inget bestämmt än. Vi får se hur det blir. Det hade varit mysigt med en picknick eller nått =P

Nu ska jag byta blöja på min son för jag känner en misstänkt doft =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!