Sovit bra...

Inatt sov Philip hela natten! Han vaknade inte fören klockan 7 då han ville gå upp för dagen =) Bara det att jag låg och läste till tidig morgon..... Jag bara väntade på att han skulle vakna och vilja ha mat så jag tänkte att jag skulle läsa lite tills dess. Men han vaknade ju aldrig =P

Han är i alla fall mycket bättre idag så det är ju skönt. Tog tempen på honom nyss och då hade han bara 37,7. Och det är ju ingen feber. Och han är mer lik sitt vanliga pigga, glada och busiga jag.

Han har fått för sig att han vill krypa under våran soffa. Men våran soffa är rätt låg så han kommer inte under och då blir han jätte frustrerad =) Men han ska dit hela tiden och försöka ändå. Lille pluppi.......

Nu är det snart dags för mig att gå ut och börja greja på uteplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!