Sover...

Philip fick sitt mellanmål bestående av en leverpastejsmörgås sen gick Philip och Joakim in och la sig för att sova middag. Så här sitter jag nu ensam =)

Har inte riktigt fått gjort allt jag planerade att göra än =P Var ute och krattade löv lite förut, för dom där löven tar ju aldrig slut! Men nu tror jag att jag fått krattat ihop allt. Men jag får vänta lite med att få bort dom för skottkärran går inte att komma åt. Det stog massa skräplådor framför dörren. Är väll tömning idag antar jag. Och innan lövhögarna är borta så kan jag inte klippa gräset.

Jag har även fått upp Philips "mätbräda" på väggen. Och skrivit i hans senaste längd där =) Så nu ska vi fylla i där varenda gång han mäts. Lite roligt att ha. Passade även på att plocka undan lite inne i Philips rum när jag ändå höll på.

Ska väll röja lite i köket sen också när jag orkar ta mig för det. Är lite jobbigt just nu när man är pollenpåverkad.... Man har inte riktigt orken att ta för sig något.

Kommentarer
Postat av: PRESENTKORT

SVAR: PRESENTKORT TILL BUTIKER SOM H&M, Kicks och JC DELAS JUST NU UT TILL MEDLEMMAR I http://www.freestreet.se/?r=11660

2009-04-28 @ 18:37:33
Postat av: alice

sv: tack så mycket! :D

2009-04-28 @ 21:56:15
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hur gammal är din son?

2009-04-28 @ 21:57:58
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!