Många bilder....

Det här inlägget kommer innehålla en hel del bilder. =)

Idag var jag först iväg till min MK coach Jeanette och fikade lite. Och vi tjötade på rätt bra kan jag lova. Åkte hemifrån kvart i 11 och var hemma ca kvart i 3 =P

Men när jag kom hem så gick vi ut på promenad i det fina vädret alla tre. Vi gick till en lekplats och sen köpte vi glass =) Var riktigt härligt väder ute. Sen när vi kom hem så satt jag och Philip på en filt ute på gräsmattan och kollade när Joakim körde bort löv med skottkärran. Inte lite löv kan jag lova =)

Så här kommer några bilder från våran promenad och några andra också =)













Lite glass fick han smaka på =P






Sen lovade jag ju att visa hur passen blev.....

Philip =)

Och så var det jag då......

Namnteckningen blev lite knas, vet inte vad dom gjort med mina r men det ser ut som det står Sapah Epiksson....... :P Och nej jag har inte mer fantasi än så med min namnteckning.......




Nu ska jag återgå till min ensamhet här hemma. Philip sover och Joakim är iväg och spelar innebandy. Föresten så har jag bestämmt mig för att jag ska annordna ett öppet hus =) Och Lina bara så att du vet så kommer du få göra ansiktsmålningar på barnen....hahaha det har jag bestämmt =P

Kommentarer
Postat av: tillen

Du kanske inte ska lägga ut hela ditt per. nummer??!!!

2009-04-24 @ 23:35:00
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: sofia - Alvins mamma

vilken härlig dag ni verkar ha haft =) skönt att jocke tog hand om löven så du fick gotta dig=) det är så det ska vara! phiilips har jag ju sett förrut och det är ju supersött, och ditt, wow du ser ju ut som en modell!



nä va typiskt att vi inte var hemma, var på stan o fika med ninja, hon och jag skall gå och skriva över kortet nästa vecka bra va =) jag ringde till csn och bad om avbetalning,, heheheh jag är i personlig konkurs redan hehehe men man får hoppas det löser sig, tänker inte hamna hos fogden! uscha!

2009-04-25 @ 08:07:22
Postat av: Barbro

va fin du blev på passfotot!! Du ska se mitt....jag ser ut som om jag rymt från nån anstalt...

Kram Faster B

2009-04-25 @ 13:47:08
Postat av: lina

ååååh, lille glassmun! :p



Men jag tycker inte det är så bra idé med öppet hus :P Vilka skulle komma som inte redan köpt grejer? O.o

2009-04-25 @ 14:30:09
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!