Helgen....

Ja i lördags var vi ju hos Joakims föräldrar och grillade. Var ju helt underbart väder ute! Och Philip lekte med Joakims småkusiner =) Det tyckte han var roligt. Sen somnade han ju där på kvällen och vi lät honom sova kvar över natten. Känns så elakt att väcka honom när han sov så gott.

Men så hämtade vi honom idag på förmiddagen och åkte till mamma och fikade. Det bjöds på god glass =) Och där blev vi kvar till 6 tiden nån gång. Men nu är vi hemma igen och Philip sover redan. Han somnade i bilen och vaknade inte ens när vi bar in honom så jag la honom i sängen direkt. Så får han sin välling sen för han lär väll vakna och vara hungrig sen skulle jag tro. För idag har han ätit väldigt dåligt. Så han borde ju vara hungrig om ett tag.

Vi själva ska väll strax starta grillen och grilla lite kött till oss själva. Om nu inte Joakim är för trött vill säga. Han ligger på soffan och halvsover nu, slappisen...... Vi får väll se hur det blir. För det är ju Joakim som är grillmästaren här hemma =P

Ja det var lite sammanfattning på vad vi gjort i helgen, orkar inte skriva så mycket mer nu. Bilder finns ju också. Ska försöka ladda in dom senare ikväll......om jag orkar =P



Imorgon ska jag på MK möte på kvällen. Och om det är fint väder på dagen lär det väll bli att vi går ut och gungar med Philip och går på en promenad. Mer än så har vi inte planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!