Sååå himla trött....

Joakim skulle hjälpa mig inatt med matningar men jag kan ju säga att det var nog sista gången. Blir bara jobbigare när han ska "hjälpa" till. För jag måste ändå väcka honom för han vaknar ju inte av sig själv när Philip vill ha mat och då är jag ju vaken. Visst att det är väll skönt att slippa gå upp men jag vet inte vad Joakim gör när han matar för Philip sover så himla dåligt efteråt. Och håller mig vaken. Och när han matade honom vid halv åtta tiden så fick han knappt i honom något......tycker jag är konstigt för jag får alltid i honom nästan allt. Och då sov han ju inte alls sen. Han fick väll kanske i honom så han inte hade akut hunger sen men nöjd var han inte. Och somnade gjorde han inte så då fick ju inte jag sova heller. Sen gick jag upp och gjorde mat och satte mig i soffan och gav honom. Nu ligger han i soffan på sin lammskinsfäll och pratar som bare den och ler så fort man kollar på honom eller pratar med honom. Han har verkligen ett strålande morgonhumör. Det har inte hans mamma....haha. Jag vill inget hellre än att få mig nån timmes sömn till för det känns knappt som jag sovit inatt alls.
Joakim däremot ligger fortfarande och sover. Det var nog utmattande att gå upp två gånger och mata Philip skulle jag tro.

Nä nu ska jag gå och byta blöja på pluppen sen ska jag sitta och stirra ut i tomma intet med mina trötta ögon.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!