Så förbannad.....

Nu tänker jag säga upp kontakten med ett par vi umgås med.....Vad Joakim väljer att göra är hans val men jag är så förbannad! Tydligen kan man inte prata med detta par om vissa grejer och så förstår dom tydligen inte när man skojar och överdriver. Jag är så j*vla besviken, arg och ledsen. Och så arg så jag blir ledsen..... Men för detta par löser det ju tydligen många problem för nu kan dom ju umgås med ett annat par utan att vara "rädda" för mig. Hoppas dom får j*vligt roligt ihop och kan skvallra riktigt mycket. Där har dom nog en riktig talang.


Nä nu ska jag göra iordning mat till pluppen och försöka lugna ner mig för jag bara skakar av ilska just nu. Men får jag bara pussa lite på Philip så blir jag nog lugnare igen. Sen ska jag städa så får jag göra av med lite aggretioner på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!