Om tre timmar....

Om tre timmar börjar desperate hosewives!! Längtar nått såppas kan jag lova. Det är en sjukt bra serie =P.

Joakim åkte tillbaks till jobbet för en timme sen och pluppis sover. Han ligger som ett litet flygplan. Det konstiga är att jag flera gånger idag har lagt honom med huvudet längst upp på hans lammskinsfäll men efter ett tag har han lyckats hasa sig ner så nu är huvudet i mitten på fällen ungefär. Hur han lyckas med detta på ett helt plant underlag förstår jag ej riktigt?

Thaisoppan åt jag förut också och den var riktigt ätlig med lite extra kryddning, det här ska vi nog klara av! Ska äta en portion potatis och purjolökssoppa om ett par timmar. Och ikväll blir det kaffedrink igen.

Och imorgon är det ju premiär för föräldraträffar! Imorgon handlar det ju om barnmat men nästa vecka börjar babymassagen! Det ser vi fram emot starkt!! Är lite tveksamm till att ha Philip utan blöja bara...hahaha får väll ta med ett ombyte till mig för han kommer väll säkerligen kissa ner mig eller nått. Den lille busen =P. Efter 5 veckor med babymassage skulle det komma nån mödrabarnhälsovårdspsykolog och prata om hur man får vardagen att fungera. Sen vet jag inte längre fram än så vad som kommer att hända.

Sen det här med städning hemma....*suck* det är verkligen ett evighetsprojekt. Jag städade i köket imorse men så svepte Joakim in och lagade mat och nu kan man väll inte säga att det är städat längre. Den trenden gäller väll i stort sätt i hela lägenheten faktiskt. Så jag ska nog ta ett ryck igen och röja litegrann här hemma......"Det är en evighetsmaskin" Men vad gör den då? -Jo den städar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!