Nu sover Philip....

Japp han sover gott inne i sin vagga och jag sitter här vid datorn med tv:n på i bakrunden. Längtar tills Joakim kommer hem nu. Han kommer väll om en timme eller nått. Och så är jag sur för jag missade top model och singelmammor på tv idag =(. Men imorgon börjar desperate houswives. Vad mer har man att göra än att följa alla dessa serier? Har sjukt tråkigt faktiskt. Känner mig rätt less. Tur man har Philip som är en liten solstråle.

Nu ska jag strax gå och hänga upp en till omgång Philip kläder. Det är verkligen skönt att man har en egen tvättmaskin nu när man har en liten bebis. Det går lite kläder kan man väll säga =P.

Kommentarer
Postat av: Litetdahl

Hej! Har din blogg i min "blogglista" och tittar förbi ibland. :-) Kan tipsa om att hela Singelmammor kan ses på svt-play!

2008-09-30 @ 09:58:54
Postat av: Sarah

svt-play funkar inte för mig, vet inte vad som är fel men jag har allt prövat. Väldigt irriterande kan jag lova!

2008-09-30 @ 10:29:00
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!