Idag är det kalas för Lokisen...

Om ca en timme ska vi åka iväg till Lokes välkomstfest som börjar kl 15. Det ska bli skoj. Men jag har inte gjort mig iordning än så jag får nog göra ett litet ryck strax. Philip är inte iordning heller. Och inte Joakim heller....haha sega familjen har vi varit idag. Men det är gött att sega ibland också.

Åh jag är sååå sugen på att tapetsera om här hemma och få riktigt fint. Vill ha nån snygg fondvägg i vardagsrummet och tapetsera om sovrummen och hallen. Köket är ok i alla fall. Men men vi får väll se hur det blir med det =(.

Igår va trevligt också när vi va hos Joakims föräldrar och åt litegrann. Vi blev väll kvar till 10 tiden men då fick vi åka hem för att kunna lägga pluppen i någorlunda tid. Det är så skönt att ha pluppis hemma igen! Nu dröjer det nog ett litet tag till det blir att vi lämnar honom över natten igen.....

Nu sysselsätter han sig med att suga på sin hand och sprattla lite med benen. Han har vart jätte go nu på morgonen och bara lett och "pratat" hela tiden. Jag och Joakim kollade på ett par avsnitt av supernatural men det var svårt att koncentrera sig när han var så charmig.

Nä nu måste jag allt sätta fart och göra mig iordning!


Och jag saknar våran kamera =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!