Riktigt pepp iför tisdagen nu...

Ja idag var vi ju på ivigningen av sportlife. Var väll där i två och en halv timme. Var riktigt trevligt. Gick runt och kollade på anläggningen och dom olika maskinerna. Joakim blev riktigt sugen nu inför att träna i veckan när ha gick runt och testade lite maskiner. Och sen kan jag lova att det ska börja solas också!! Dom har flera olika solarier. GÖTT!!! Och så serverades det buffe´som faktiskt var riktigt god. Joakim åt sig mätt i alla fall =P Och så bjöd instruktörerna på ett litet medly av body balance(yoga och pilates), body combat (kamprportinspirerat) och body jam (dans). Såg jätte kul ut men även jobbigt....vad ger man sig in i egentligen....haha jag som är lika tränad som ett kylskåp just nu. Ska bli kul att se hur detta ska gå.

Instruktörerna visar body combat....

Body balance.....

Jag och Joakim =P

Joakim äter mat och ska som vanligt göra miner på kort =P

.............




Under tiden vi var på invigningen var Philip hos sin farmor och farfar så länge. Och när vi var klara åkte vi dit också och åt lite god söndagsstek =) Och sen blev det degestivekex och ost... mumsigt! Philip var go å gla som vanligt och pratade på som bare den, det lilla charmtrollet. Sen mot slutet blev han trött och somnade i Joakims famn. Och jag kan ju lova att han inte var svår att få att somna i sin säng nu när vi kom hem heller. Jätte trött var han =) Jag har även bokat ett pass till nu i veckan. Det blir box 75 min på söndag. Kan bli kul med tanke på att det kanske blir lite alkohol på halloweenfesten dagen innan. Men i värsta fall får jag väll boka av. Det kan man göra som senast tre timmar innan. Får se hur det blir med träningen veckan efter. Om Joakim jobbar eftermiddag kan jag nog inte träna fören han är ledig på torsdagen. Men men sånt kan alltid ändra sig med hans jobb.

Imorgon ska vi till mamma en sväng och hämta ett par skor till mig som jag kan ha när jag tränar, har inga bra skor själv.




Sen tillslut kan jag bjuda på ett par kort på Philip från i förmiddags =)





Vårat söta lilla flygplan =)




Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och försöka få Joakim att sluta spela tv spel.....haha lättare sagt än gjort. Jag kanske läser lite i en av mina tidningar istället. Hoppas hoppas att mina nya träningskläder kommer på posten snart....Men att dom kommer innan tisdag är nog så gott som kört skulle jag tro. Men glad är jag ändå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!