Pluppen har badat...

Idag har han verkligen spytt som bare den, vet inte vad det kan bero på? Annars är han på ett strålande humör. Men när han har legat ner så har han spytt ner sitt hår så det var alldeles stelt. Så det blev att lägga pluppen i blöt. Men det hade jag ändå tänkt göra idag. Han får ju vara ren och lukta gott när han ska sova över hos mormor imorgon =)

Sen kan jag ju säga att det är väldigt intressant att ha honom på golvet nu för tiden, det är ju inte direkt så att han ligger kvar där man lämnat honom.....

Det var ju inte riktigt såhär jag la ner honom på golvet =P



Idag filmade jag lite när han badade:





Och efter badet tog jag på honom den goa morgonrocken jag köpte på tygladan. Så nu ligger han i babysittern och myser...Fast nu har han faktiskt somnat till och med, sååå söt han är!

Sötaste bebisen i världen!!



Pratade med Joakim förut och han trodde nog att dom kunde bli kvar till halv 7 kanske. Då har dom gjort 8 timmar. Det var tydligen ganska mycket att göra på jobbet. Lite tråkigt att det ska bli så sent. Halv 11 till halv 7 vad är det för konstig arbetstid? Jaja...... Nu ska jag nog kolla om jag ska äta nått, har inte ätit än idag. Inte så bra, nu är jag hungrig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du har fått en utmärkelse! Läs min blogg för info! :-)



2008-11-01 @ 09:34:41
URL: http://veves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!