Dagens planer...

Dagens planer är väll som ingen kunnat undgå att jag och Joakim ska träna idag. Kl 18 börjar min träning men vi ska väll vara där ett tag innan. Måste köpa vattenflaskor till oss (det är ju ett måste att ha) och sen blir det nog ett svettband eller nått till mig också. Kommer väll drypa av svett. Har ju inga muskler och ingen kondis över huvudtaget! Men jag läääängtar nått såpas. Philip ska ju till sin farmor undertiden och vi lämnar väll honom ett tag innan, när vi ska lämna honom exakt har vi inte bestämmt än men det blir nog senast kl 16 skulle jag tro.

Nu ligger Philip på en filt på golvet och pratar för fullt som vanligt. Lille gosiga pluppen. Själv ska jag snart ut och kolla om posten har kommit om vi nu har nån post idag. Synd att mina träningskläder inte hann komma innan idag men jag får väll rota fram nått annat här hemma i garderoben det löser sig allt. Hoppas bara dom kommer innan torsdag när jag ska träna nästa gång....

Och imorgon är det babysim!! Som vi har längtat efter att det ska börja. Ska bli jättekul! Men det ska bli mindre kul att visa sig i baddräkt. Och den baddräkte jag köpte.....vist passade den storleksmässigt men själva utformningen på den passade nog bättre på mig innan jag blev gravid kan man ju säga. Typiskt mig att köpa kläder och sånt till hur jag vill se ut i dom och så glömmer jag bort hur dallrig min kropp är just nu....bläää men det är ju därför här ska börja tränas NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!