V25+

V.25+0
Tis 8 apr 10:31
En ny vecka igenSkrattande. Bara fyra veckor kvar tills v.30 nu. 105 dagar kvar till förlossningen.

Vi fick inte den 4:a vi lämnat intresse på Ledsen. Men på torsdag ska vi kolla på en 3:a i samma område så får vi se hur det blir med den.

Har väll inte så mycket mer att skriva egentligen......


Förlossningsbrev..... 
Tis 8 apr 13:18
Lite tidigt att skriva det än men jag funderar redan nu ändå på lite som ska stå däri. Vill inte ha för tidig avnavling t.ex om det går att undvika. Sen vill jag väldigt VÄLDIGT gärna att Joakim ska få sova kvar på bb. Har lite panik för att bli lämnad där ensam. Och så vill jag klara mig utan smärtlindring så gott det går t.ex eda men att dom ska säga till i god tid innan det är försent att ta edan.

Smärtlindring som jag ska försöka klara mig med är vetekudde, lustgas vill även pröva på akupunktur. Sen ska Joakim få massera mig massor....hehe. Han är grym på att massera och det brukar hjälpa när jag har mensvärk i alla fall.


V.25+1 
Ons 9 apr 11:08
WOHOOO!!!!! Fick mina deklarationspapper idag och jag får tillbaks 6000!! Underbart! Och älsklingen får tillbaks 3300. Det blir lite extrapengar till midsommar i alla fall.

Mitt huvud fortsätter att göra ont.....snart kapar jag av högersidan på huvudet. Det kanske blir bättre då? hmmm?

Imorgon ska vi kolla på lägenhet igen, drömde om den inatt men då va den inte riktigt som den är i verkligheten. Den var verkligen skitcool i min dröm...hehe tänk om den kunde vart så ändå.

Nu ska jag gå och hämta en yalla drickyoghurt att "äta" till frukost, idag är en bra dag


V.25+2 
Tors 10 apr 10:45
Jag vill att veckorna ska gå snabbare..... Tiden går så sjukt långsammt. Hoppas att det blir lite bättre när vädret blir finare och man kan hitta på lite grejer att göra. Om det nu blir nått fint väder i år. Hoppas verkligen det så man kan bada å grilla å ha det lite skönt i sommar, det hade vart wunderbar....

Idag ska vi som sagt kolla på lägenhet igen men det är inte fören kl 14 så det är ett tag kvar.

Joakim kände bebisen sparka igår igen Skrattande. Jätte mysigt är det!! Bebisen var allt en liten akrobat på kvällen där inne i magen...hihi lilla busen. Har fått för mig nu att det är en pojk men vi får väll se. Är så nyfiken på vem som gömmer sig därinne och tummlar runt.


Uttråkad...... 
Tors 10 apr 12:51

Sitter här hemma och ska snart hoppa in i duschen och ska göra mig iordning för att åka å kolla på lägenhet men är så uttråkad.... Vill hitta på nått kul men vet inte vad riktigt. Jaja inte jättelångt kvar till helgen nu man får väll försöka hitta på nått då kanske.

Och varmt som tusan är det här i lägenheten...phuuu.... Det blir verkligen sjukt varmt här så fort solen ligger på lite. Det är ju t.o.m jätte varmt här på vintern.

Har börjat fundera på om min huvudvärk ihögra sidan har nått med mitt öra att göra? Har lite ont i högra örat och det slår liksom lock för det emellanåt, specielt på natten. Hmmmm

Imorn är det dags för bm besök igen i alla fall, blir väll bara att kolla blodtrycket då är ju inte ett vanligt rutinbesök. Joakims pappa kommer nog att köra mig dit för älsklingen behövde bilen imorgon.

Nä nu får jag väll hoppa in i duschen....toddeloo



Hemma från lägenhetsvisning igen.... 
Tors 10 apr 16:53
Nu är vi hemma igen. Lägenheten var kanon, vill verkligen ha den. Men vi måste vänta till på måndag innan vi får besked. Det kommer bli en låååång helg verkligen.

Gick en liten promenad också och nu har jag jätte ont.....såklart. Vad hade man trott. Men det är ändå lite skönt att komma ut lite och det var fint väder.

Nu är jag jättehungrig men jag vet inte riktigt vad vi ska äta.....är inte sugen på nått vi har hemma. *suckar*


V.25+3 
Fre 11 apr 10:51
Om några timmar ska jag iväg till bm igen. Ska väll försöka röja undan lite här hemma först, starta en tvättmaskin och en diskmaskin.

Äntligen fredag igen i alla fall! Så får man ha älsklingen hemma. Vi har väll inget direkt planerat för helgen men, men...

Är jättesugen på youghurt till frukost men vi har ingen hemma Ledsen. Typiskt. Hmmmm undra vad vi ska äta ikväll? Får fundera lite på det ifall jag måste ta fram nått ur frysen.....


Tillbaks från bm.... 
Fre 11 apr 14:20
Blodtrycket var bra.

Vilande (liggande) 100/50
Sittande 130/85

Vägde mig också och vägde ett kilo mindre än sist alltså 96 kg denna gång....huuu det är oändligt mycket ändå, men i alla fall inte mer än sist. Nästa tid jag ska dit blir måndagen den 21/4 kl 15:45. Men då är det ett vanligt besök igen.


V.25+4 
Lör 12 apr 09:52
Igår kväll gjorde vi tacos och sen myste vi i soffan med film och godis.

Idag ska vi städa lite här hemma och tvätta lite kläder och så annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Kul va det att gå upp nu och se att det ligger lite snö ute.... Vill ha riktig vår nu med massa värme är trött på vintern.


V.25+5 
Sön 13 apr 10:25
Igår skulle vi åkt en sväng och kollat på kläder men istället blev det att vi åkte till Joakims morfar en sväng och sen va vi hemma hos hans föräldrar och åt middag (första grillningen i år) och efter middagen spelade vi brädspel och sen kolla vi på körslaget.

Va så trött igår kväll så jag gick och la mig strax efter att vi kom hem till oss sen. Idag ska vi i alla fall åka och kolla om vi kan hitta några kläder, jag har ett presentkort som det kliar i fingrarna att använda. Ska bara försöka få lite liv i Joakim som fortfarande ligger och sover.

Drömmde världens mardröm inatt att det bodde massa stooora spindlar under min säng....huuu det var verkligen ingen rolig dröm.


V.25+6 
Mån 14 apr 10:03
Idag hoppas vi få veta om vi fått lägenheten eller inte. Än har vi inte hört nått men det är såpas tidigt än så.

Hittade ett par byxor till mig igår och tre par trosor, var rea på båda så det kostade bara 290:- så jag har fortfarande 210:- kvar på presentkortet. Ska vänta tills dom får in lite sommrigare kläder. Måste ju ha lite sommar kläder som man kommer i annars kommer jag ju svettas ihjäl om det blir en fin sommar.

Annars hände det inte så mycket mer igår, jag va så sjukt trött så jag dog på soffan efter vi kommit hem från stan och sov nog där ett par timmar i alla fall.

Idag när jag satte på datorn hade älsklingen skrivit ett jättegulligt medelande i paint som kom upp när jag satte mig  älskar honom så! Han är verkligen världens underbaraste.


Vi fick lägenheten!!! 
Mån 14 apr 10:45
Tydligen så ska vi flytta nu! Skitkul och oj vad jobbigt det kommer att bli.... Onsjö nästa!!!! Wohooo!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!