V.19+

V.19+1 
Ons 27 feb 14:21
Nu är det en ny vecka och halvvägs på g Skrattande.

Det har vart några och kollat på Maya i veckan och alla ville väldigt gärna ha henne. Hon är ju ett litet charmtroll den lilla skruttan Räcka ut tungan. Har nog bestämmt mig för några som bodde i u-valla, det är inte allt för långt bort i alla fall.

Och i helgen är det tatto mässa här i stan och då ska älsklingen jobba och jag kommer nog hänga där det mesta. Och så ska vi bo på hotell två nätter också helt gratis. Ska bli lite kul det också. Fast det kommer nog bli lite festande för hjärtat och hans kompisar och så och då blir det för mig att sitta och kolla på och sen antagligen ta hand om en full pojkvän. Hoppas han inte blir bakis bara för då är han klen ....hehe.

Är så trött på våran lägenhet och vill inget hellre än att städa men har typ ingen ork i kroppen alls. Måste ta tag i det snart så man kanske trivs lite bättre. Vill bara här ifrån annars.


V.19+6 
Mån 3 mar 12:54
I helgen har det vart full rulle. Har vart tattoo mässa här i stan och jobbade där både fredag och lördag. Många låååånga timmar blev det och var helt slut nu när helgen äntligen var över. Lite kul var det att få sova på hotell två nätter.

Bebisen har börjat röra sig jätte mycket där inne nu och jag känner den jätte ofta. I fredags när jag låg på rygg med händerna på magen och kollade på tv kände jag en spark från utsidan med handen! Men stackars hjärtat har ännu inte fått känna något.

Igår gjorde älsklingen en ny tatuering, jätte jätte fin blev den och har mitt namn i ett hjärta!! Han är världens bästa och jag älskar honom mest av allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!