V.18+

V.18+0 
Tis 19 feb 13:19
Igår eftermiddag åkte jag och älsklingen till duka home och handlade upp två presentkort jag hade där. Vi köpte grillbestick, en salladstång och en fondu´gryta. Sen handla vi lite mat och så också. Va ganska pigg igår gämfört med vad jag har vart men det fick jag sota sen då jag fick så ont i ryggen att jag knappt kunde röra mig på kvällen. Klarar verkligen inte av att gå för mycket.

Ryggontet sitter i idag också och jag kunde inte ta mig ur sängen fören vid 12 då jag va tvungen att kravla mig ur sängen och gå på toa. Jätte tråkigt eftersom jag skulle följt med Therese på stan lite. Hennes lilla tös fyller ett år idag . Hade tänkt fortsätta städa lite idag också men det blir nog inte så mycket med det.

Och imorgon får vi reda på om vi fått lägenheten eller inte men tror inte vi får den. Chansen är inte så stor.


V.18+1 
Ons 20 feb 11:34
Idag är jag bättre i ryggen igen, sååå skönt trodde typ att ryggen skulle gå av eller nått.

Idag är det meningen att vi ska få veta om vi fick lägenheten eller inte men jag har inte direkt några höga förhoppningar om att få den. Sån tur kan vi bara inte ha Ledsen.

Satte ut en annons på Maya igår också och nu är det bara att hoppas på svar. Än har ingen ringt.


ARG!!! 
Ons 20 feb 12:15
Fick reda på nu att vi inte fick lägenheten....Skrikandes. Det stod tydligen mellan oss och ett annat par och så drog dom lott och vi förlorade.... Jag har aldrig tur i spel...

Trodde inte vi skulle få den men man hoppas ju alltid och jag ville verkligen ha den lägenheten. Den hade vart såååå perfekt!! Hatar den lägenheten vi bor i nu! Vill bara härifrån. Bajs bajs bajs


V.18+4 
Lör 23 feb 13:41
Har sååå tråkigt. Älsklingen ligger i soffan och sover för han mådde inte så bra och har ont i sitt huvud. Själv så mår jag bra idag och känner mig riktigt pigg för en gångs skull, så typiskt att när jag mår bra så mår inte Joakim bra.

Sen har vi tänkt åka till babyproffsen och kolla runt lite och kanske planera kommande inköp. Hoppas det blir av att vi åker dit i alla fall. Och sen blir det att åka till stallet och sen ikväll ska vi vara barnvakt några timmar åt min lillasyster Emma.

Imorgon kommer det några från Örebro och ska kolla på Maya.... Får se hur dom är. Känns lite jobbigt men det är det bästa att göra. Det har ringt några andra på henne också men har inte bestämmt med någon annan än dom från örebro att komma och kolla. Är lite tveksam då det är långt bort och dom har en liten ridskola, men vem vet....det kanske är jätte bra. Får väll se hur det känns imorgon.

Är fortfarande besviken och sur över att vi inte fick lägenheten Gråter. Hade verkligen velat ha den. Är trött på våran där man känner sig så instängd och det är så mycket ljud runt omkring och våra grannar klampar som elefanter så man blir helt chockad och undrar vad dom håller på med. Jag VILL ha uteplats!!!! Skrikandes. Får hålla tummarna att det dyker upp nått annat snart.

Fy vad tråkigt jag har, nu har hjärtat sovit i en och en halv timme och jag är less.... Fattar hur han känner det när jag mår dåligt och bara ligger. Skit tråkigt jue....

Bebisen har i alla fall vart lite vild dom senaste dagarna Räcka ut tungan. Häromdagen va det värsta partyt inne i magen. Längtar så till Joakim också får känna hur den rör sig


Fortfarande uttråkad.... 
Lör 23 feb 15:04
Och lite irriterad. Joakim ligger i sängen fortfarande. Inte ens när jag har mitt värsta migränanfall då jag har så ont så jag spyr är jag sååå borta som han är nu. Jag tycker jättesynd om honom men är lite smått irriterad sammtidigt. Kan inte hjälpa det. Men hela lördagen bara rinner bort Skrikandes..... Och jag är sååå sjukt uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Borde egentligen städa så som vi hade tänkt göra tillsammans men har ingen lust för det överhuvudtaget nu. Känner mig allmänt less bara.

Känner mig less på det mesta faktiskt....... *suckar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!