V.16+

V.16+0 
Sön 3 feb 12:40
Ännu en ny vecka går vi in i Skrattande. Och nästa vecka är det ul, fast det känns som evigheter tills dess.

Igår drack älsklingen lite öl med en kompis här hemma och tjöta lite, Jag orkade hålla mig uppe till halv 3 men älsklingen satt uppe ända till kl 6 på morgonen. Sen fick han gå upp vid 11 och köra bilen vi lånat till sina föräldrar och nu sover han igen Räcka ut tungan. Ska ta och väcka honom snart och tänkte vi skulle äta lite frukost.

Och skitväder är det värkligen ute.... Igår snöa det som bare den och det kom nästan en decimeter snö på några timmar men idag håller det på att smälta bort så det bara är slask kvar. Blääää....... Nu vill jag ha vår och lite skönt väder. Är så trött på allt regn och på att det ska va så mulet och mörkt hela tiden.

Känner för att göra nått roligt men jag vet inte vad det skulle va i sånna fall.... hmmmm vi får väll se. Blir väll bara att kolla på nån film idag och krypa under en filt i soffan och sen åka till stallet och ta hand om grejerna där. Hade kvällsfodring igår och det va gött för då behöver jag inte anstränga ryggen så mycket.


V.16+1 
Mån 4 feb 14:42
Idag var mamma här ett par timmar och fikade, alltid kul att tjöta lite . Nu längtar jag tills hjärtat kommer hem så jag kan få krama honom, för jag älskar honom SÅ MYCKET!!!!!


Lite orolig har jag vart nu för igår kväll så fick jag som hugg i vänstra sidan med jämna mellanrum. Dom gjorde faktiskt jätte ont. Och idag har det huggt till lite mindre nån gång men jag är lite öm. Man blir ganska nojjig. Och det är ju över en vecka kvar till ul.....

V.16+2 
Tis 5 feb 13:05
Det hugger fortfarande i min vänstra sida, känns inte som det är normalt att ha så och ja börjar bli rätt orolig.


V.16+4 
Tors 7 feb 12:53
Är så trött på huvudvärk nu. Hoppas värkligen att jag slipper den idag!! Hjärtat har i alla fall vart en ängel och åkt till stallet själv å gjort mat och så . Han är värkligen världens bästa och finaste!!

Nu ska jag gå och ta en magbild till mitt galleri för denna veckan.....


V.16+5 
Fre 8 feb 12:30
Fredag!! Ska bli gött med helg så jag kan få älsklingen för mig själv!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!