V.14+

V.14+0 
Sön 20 jan 18:22 Ont i huvudet idag igen....Skrikandes Hatar denna huvudvärk. Och inga alvedon hemma har vi.......


V.14+1 
Mån 21 jan 09:45
Haft så ont i huvudet inatt att jag fick spy. Har knappt sovit en blund. Världens migränanfall var det i alla fall och jag har fortfarande ont i huvudet. Och inga alvedon har man ju hemma såklart Skrikandes. Men mamma ska hit sen och hon köper med sig. Hoppas det kan släppa lite om jag får i mig ett par alvedon. Ska ju till stallet sen vid fyra också och träffa den tjejen som kanske vill sköta Maya.


Semla 
Mån 21 jan 14:10
Nu har mamma och syrran precis åkt. Dom hade med sig alvedon och semlor. Det var jättegott med semla men alvedonen hjälpte inte så jättemycket direkt. Hoppas hoppas att det inte kommer vara lika illa inatt som natten till idag. Då döööör jag.

Sen ringde dom från vårdcentralen och ville att jag skulle komma in på återbesök för urinvägsinfektionen också så det får jag väll göra någon dag i veckan antar jag.

Nu vill jag att mitt hjärta kommer hem så vi kan åka till stallet snart. Och han kommer bli jätteglad för vi sparade en semla till honom. Min söte lille skrutt .
Nu vill jag bara bli av med den här hemska huvudvärken!!!!


V.14+2 
Tis 22 jan 12:32
Huvudvärken är äntligen borta och det är sååå skönt, fick sova ordentligt inatt.

Igår så va ialla fall den här tjejen Sabina (14 el 15 år) och skulle kolla på min häst. Vi pratade lite först och gjorde sen iordning Maya för att hon skulle rida. Maya var hur pigg som helst och det hela började nästan med att hon bockade av tjejen. Lite pinsammt Oskyldig. Men sen gick det lite bättre och hon skrittade runt på en volt. Tjejen var väll ingen stjärna direkt men hon var mjuk och lugn i alla fall. Så efter ett tag trodde vi Maya hade lugnat ner sig och hon skulle testa att trava lite men efter ett travsteg kanske så flög hästen i luften igen. Men det gjorde inte så mycket att det bara blev skritt. Maya är inte i form ändå. Så tog vi in henne och tog av alla grejer. När vi tagit in henne i boxen så pratade jag lite med tjejen efteråt att jag hade tänkt mig halvfoder och att man delade på kostnaderna. Hon verkade va helt med på det och så skilldes vi åt och bestämmde att ses på onsdag i stallet igen.

Kl: 10 på kvällen fick jag ett sms från henne där det stog att hon hade pratat med sin mamma och dom hade inte råd att betala nått. Vad hade dom trott liksom!! Att hon skulle få ha min häst nästan varje dag i veckan och jag skulle betala rubbet..... Jag blir så arg. Alltid ska det krångla. Jag hade verkligen trott att det löst sig nu med Maya men tjiii fick jag. Så det är väll bara att börja leta efter nån annan.


V.14+3 
Ons 23 jan 11:32
Hemma igen från den jävla arbetsförmedlingen. Hatar dom så sjukt mycket. Skulle inte gråta om nån bara sprängde skiten.

Mår illa idag också, blää känns som det sitter en spya i halsen typ. Ska väll ta och äta nått nu. Det blir väll å äta nån macka eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!