Första advent idag!

Mamma och Stefan var nyss här. Dom hade vart på överby och ringde ca 10 min innan dom tänkte komma hit. Jag låg fortfarande i sängen och sov =P Men det blev att snabbt hoppa upp och kasta sig in i duschen. Blev lite kaffe och prat. Och tända första ljuset i adventsljusstaken. Blev aldrig att vi städade igår som vi tänkt så det var ju inte jätte städat direkt när dom kom. Men idag ska vi adventsstäda. Funderar även på att ta fram tomtarna också. Känns som att alla andra gör det så då tänkter inte jag hålla mig längre heller! Är ju så kort tid man har det framme så det är bara kul att ha framme lite tidigare. Men julgran får vänta till ett par dagar innan jul eller dagen innan.Och pepparkakshus som jag ska göra väntar jag kanske med litegrann också.

Nu blir det i alla fall att sätta fart strax. Philip sover middag nu också så då är det ju bra att passa på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!